maandag 26 december 2022

België Week 5

De vijfde week alweer, tijd vliegt als je druk bezig bent. :-)
Paul en ik gingen een middag naar Leuven om kleine K-dolls te zoeken; in totaal hebben we er nu 80 gevonden.
Terwijl we door Leuven liepen viel het ons op dat er zoveel elektriciteitskastjes mooi beschilderd zijn, dus daar heb ik ook allemaal foto's van gemaakt.
Ik ging mijn nieuwe bril halen.
Paul en ik kregen op de valreep nog een boosterprik. Ik kreeg hem in het vaccinatiecentrum op de enige en allerlaatste dag deze maand dat ze nog open waren, nu sluiten ze definitief de deuren.
Een dag ben ik echt lamlendig geweest van die prik, maar toen ben ik toch bezig geweest met het verven van kleding.
Uiteraard werd er ook weer gepoetst en gingen we verder met het opruimen en uitzoeken van spullen in kasten.
Op Kerstavond bakte Julian de traditionele duivenkater.
Paul en ik gingen die middag wandelen en nog wat caches zoeken, waarvoor we het laatste souvenir voor dit jaar gekregen hebben.
Ik ben weer aan het puzzelen geslagen, makkelijk om overal tussendoor te doen.
En we hebben met z'n drietjes een hele rustige, ongedwongen Eerste Kerstdag gehad, uiteraard met het traditionele gourmetten.
 

Geen opmerkingen: