woensdag 9 augustus 2023

Verrekijkers

 Bij ons voor de deur is eigenlijk altijd wel wat te zien en ik ben dan ook elke dag blij met de fantastisch goede verrekijker die ik,  vlak voordat we hier naar toe verhuisden, voor mijn verjaardag kreeg.
Elke dag gebruiken we hem en we hebben er al enorm veel plezier aan beleefd.
Maar wat ik vervelend vond was het delen, vooral als er iets bijzonders te zien was zoals de orka´s en de haai, én het steeds maar weer aanpassen van de sterkte omdat mijn ogen een stuk slechter zijn dan die van Paul.
Ik had al verschillende keren tegen Paul gezegd dat het zo fijn zou zijn als hij ook een verrekijker zou hebben en we samen zouden kunnen kijken en uiteindelijk heeft hij vorige maand ook een besteld.
Dat was een ander (wat goedkoper) exemplaar, maar alhoewel in de beschrijving stond dat het een wijds beeld had bleek het in de praktijk maar een klein stukje te zijn wat je zag.
Na een dag vergelijken met die van mij ging het ding weer in de doos,  retour afzender en heeft Paul toch maar dezelfde verrekijker besteld als die we al hadden.
Die kwam van de week binnen en nu kunnen we heel fijn tegelijk ´gluren naar de buren`!



1 opmerking:

Marthy zei

Groot gelijk om nog een goeie te bestellen. Lijkt me fantastisch om zo een kijkje te nemen.