donderdag 21 maart 2013

Bruggen

Na de koffie liepen we weer terug naar de rivier.
Onderweg maakten we een nieuw 'statieportret':-)

 Veel mensen stonden voor de bollen foto's te maken, maar
niemand stond er op de wiebeldingen, die juist zo leuk waren.
Maar zo hoefde ik niet te wachten voor ik erop kon gaan staan:-)
 Omdat we naar de overkant wilden liepen we over mijn
favoriete brug, the Wobbly Bridge, die eigenlijk the Millennium Bridge
heet, maar wel nooit meer van zijn bijnaam af zal komen.
 De brug met de St Paul's op de achtergrond.
Deze meeuwen zaten volgens mij lekker van het zonnetje
te genieten.
De dakjes op de Blackfriars Bridge kwamen me helemaal niet bekend voor,
maar het bleek dat er zonnepanelen op gelegd waren.
In het viaduct zag je allerlei afbeeldingen van de eerste
brug en alle veranderingen tot nu toe een leuke manier
om zoiets te laten zien.

Geen opmerkingen: