vrijdag 15 maart 2013

De rest van de dag

Toen we Regent Street in kwamen lopen zagen we water
op de straat naar beneden stromen, erg veel water.
Even verderop was de linkerkant van de straat afgezet en moest
iedereen over de stoep aan de rechterkant lopen.
Bleek er op de kruising met Vigo Street een waterleiding
geknapt te zijn. Dat was al 5 uur geleden gebeurt, maar 
deze leiding stond niet op de plattegronden en ze konden niet
vinden waar hij afgesloten moest worden.
De hele wijk zat inmiddels zonder water, maar op de kruising
spoot het vrolijk verder...
 Dat vertelde deze agent ons, nadat hij gezegd had
dat het een nieuwe Londense attractie was en of we
het mooi vonden. Toen we daar bevestigend op antwoorden,
zei hij dat ze het dan nog door zouden laten spuiten,
oh die Engelse humor is toch geweldig!

 Ik weet niet meer welke reklame het is, maar in de
étalage van Hollister and Gilly Hicks draaide een reklame
filmpje met surfers. In de étalage zag je de oceaan
en precies voor die ramen langs liep 'de rivier' aan de buitenkant,
dat was echt een heel apart gezicht.
 We liepen verder en toen we langs Hamleys kwamen 
konden we het niet laten om even naar binnen te gaan.
 In de Build-A-Bear Workshop hadden ze nu de 
Beary Limited Edition Lucky Clover Teddy,
oftewel een hartstikke groene St Patricksday beer.
Oh ik werd er helemaal verliefd op.
Om een lang verhaal heel kort te maken, ik heb de rechterbeer
gekocht. Hier zit Paul achter de pc om haar te registreren.
Hij deed dat voor me omdat er een heel lang nummer ingevoerd
moest worden en de kans dat ik dat goed zou doen minimaal was.
 En toen liepen we de rest van de middag met een 
doos met een beer erin hahaha.
Rond etenstijd kwamen we langs een Café Rouge
en daar zijn we naar binnen gegaan.
Paul nam een soort couscous schotel met kip 
 en ik had een heerlijke aubergine gratin met salade en 
frietjes.
 We hebben pogingen gedaan om met de bus richting
het hotel te komen, maar dat mislukte en daarom
hebben we er een avondwandeling van gemaakt.
Aan dit bord heb ik helemaal niets toe te voegen :-)

1 opmerking:

Margriet zei

ook niet handig dat ze niet weten waar ze zo'n leiding moeten afsluiten! Maar goed, jullie hebben er lekker van kunnen genieten ;-)
Een groene beer...wat een schatje!!!!