zondag 23 maart 2014

De rest van de middag.

Af en toe zagen we the Eye ergens tussendoor tevoorschijn komen.
 Dit beeld, in the Christchurch gardens is getiteld: "The flowering of the English Baroque".
 En dan kom je tussen alle moderne gebouwen ineens weer een heel oud schooltje tegen.
Dit was een virtuele cache waar we alle opdrachten gevonden hebben en toen helemaal vergeten zijn om een foto met Buddy erop te maken...Paul vond het heel erg slim van me dat ik 'vergeten' was om een foto te maken, omdat ik nu tenminste een reden heb om nog eens naar Londen te gaan hahaha.
 En nog een verticale tuin, niet zo hoog, maar toch mooi zo'n groene muur.
 Er was een overkapping van gekleurd glas en daar maakte ik een foto van. Handig die banken, hoefde ik niet op de grond te gaan liggen :-)
 Na de Westminster Abby en de Westminster Cathedral, kwamen we nu bij de Westminster Chapel,
zouden we ze nu allemaal gezien hebben? :-)
We hadden met Julian afgesproken om elkaar voor het Lyceum Theatre te ontmoeten.
Hij zou daar 's avonds _eindelijk_  naar The Lion King gaan kijken en door daar af te spreken konden we zien of het hem zou lukken om ergens in Londen op een afgesproken tijd te zijn.
Het is hem inderdaad gelukt, hij stond ons keurig op te wachten en met z'n drietjes gingen we ergens iets eten.

1 opmerking:

trompke zei

Erg leuk om al je verslagjes te lezen en foto' s te zien. Dank je wel!