zaterdag 22 maart 2014

Oud en Nieuw

Aan de overkant van het winkelcentrum was de Westminster Cathedral.

 De deuren stonden open en Paul wilde even binnenkijken. Ik liep achter hem aan, maar we waren nog niet binnen of de deuren gingen dicht en er begon een dienst...dat heb ik weer! Ik stond dus in no-time weer buiten en heb daar op Paul staan wachten
 terwijl ik dat deed bekeek ik de entree van het winkelcentrum eens goed.
 De stad is echt een mengeling van moderne gebouwen, met oude gebouwen, zoals deze pub.
Ook nu was Buddy weer mee, allen is er zo weinig 'werk'  voor hem, dat we hem soms helemaal vergeten
(een schande!).

 We kwamen langs het hoofkantoor van Channel 4. De 4 is mooi voor mijn serie foto's in regenboogkleuren.

 En toen was het de hoogste tijd voor
 een lekkere kop chocolademelk, met deze keer een bescheiden plakje cake/muffin :-)

Geen opmerkingen: