woensdag 8 oktober 2014

De rest van de dag

Deze bloemen vond ik zo mooi van kleur.
 Ik liep even onder deze haag door
 en toen ik omhoog keek zag ik tot mijn verrassing kalebassen hangen.
Deze was heel groot en zwaar. Ik vind het heel knap dat zo'n gewicht kan blijven hangen aan een relatief dun 'draadje'.
 We gingen verder nog een cache zoeken en zagen toen deze ontzettend grote paddenstoel.
 ook moesten er boodschappen gedaan worden en op het reklamebord bij de supermarkt zagen we de vier stadsmuzikanten weer eens.
Vanavond zouden we thuis eten. Het appartement was redelijk aan de warme kant en koken zou het alleen nog maar warmer maken, wat niet echt prettig was is voor Jasmine die op de bedbank in de woonkamer sliep.
Het werd dus koud eten,
 maar dat smaakte ook heel lekker.

Geen opmerkingen: