maandag 22 juni 2015

Timmy's Trail 1

Om niet steeds op de tablet te moeten kijken had ik printscreens van de trails gemaakt en die uitgeprint. Ik had er alleen niet bijgeschreven welke trail  en omdat ik dacht dat dit Shirley's Trail was, ging zij met alle Shaun's op de foto. Maakt niet uit.
De eerste Shaun van deze trail stond onder the Eye:
 EWE-NION JACK
Laura Cramer


En steeds ontdek ik op bekende paden weer nieuwe dingen
Gelukkig is het Britisch Film Institute ook op zondag open want bij hun stond een Shaun binnen.
FRIDA BAA-HLO
Ruth Broadway

Over Waterloo Bridge liepen we naar de andere kant van de Thames. We hebben het water nog nooit zo hoog zien staan.
Aan de overkant, bij Somerset House, stond
PINKY PLUM
Roksandra Ilinic

 De volgende twee Shaun's stonden in Govent Garden
CANDY BAA
Emily Golden

Op de West Piazza was het heel druk, want er was net een openlucht voorstelling bezig.
Er zaten mensen op het voetstuk van dit beeld, maar die gingen heel vriendelijk opzij toen ze in de gaten kregen dat er een aantal mensen waren (waaronder ik) die een foto wilden maken.
Staan we net naast elkaar klaar om een foto te maken, springt de man die nu links op de foto staat, precies achter het beeld om te fotobommen...we waren not amused...
ANOTHER ONE RIDES THE BUS
Susan Donna Webber


Geen opmerkingen: