zaterdag 25 november 2017

Assepoester 43 en een uiltje

De post tussen Margriet en mij heeft er de laatste paar keren meer dan twee weken!!! over gedaan en daarom dacht Margriet ik doe de verjaardagskaart voor Jolande ruim op tijd op de post.
Uiteraard was hij er nu binnen twee dagen, dus RUIM op tijd :-) ze kunnen het best wel hoor als ze willen.
Het was een hele leuke Assepoesterkaart die ik nog niet had.
 De binnenkant is ook heel mooi.
In de envelop zat ook nog een stukje piepschuim en ik moest erg lachen om de tekst "Hier zit ik"
 Die ik bleek dit snoezige uiltje te zijn, ook die had ik nog niet en hij krijgt een mooi plekje in mijn letterbak tot ik emo nog eens aan een uilenvleugel ga beginnen.
M-tje, ook hier hartstikke bedankt voor de mooie kaart en het lieve uiltje, ik voelde me al helemaal jarig.

1 opmerking:

Margriet zei

Echt ongelofelijk dat de vlop er zo snel was! Dat is nog nooit eerder gelukt :-)
Het uiltje komt uit Frankrijk, uit een souvenirwinkeltje in het dorp Point-de-Poitte.