zondag 19 november 2017

De week van Maui en Mandu 21

Nadat Maui en Mandu weer thuis waren van de dierenarts en weer opgeknapt, zatenze het liefst dicht bij me in de buurt.
 Waarbij Maui dan weer zo in het mandje kruipt dat hij een dekentje op zich heeft liggen :-)
 Maar na een paar dagen gingen ze dan toch weer naar Julian's kamer, waar ze dan op de vensterbank zaten om naar buiten te kijken.
 Maar ik kom ze tegenwoordig ook regelmatig alle drie op de vensterbank beneden tegen.
 Mandu bleef veel op Julian's kamer of kwam bij mij op schoot zitten, Maui zocht het wat hoger op
 en kan nu ook op de nog hogere kastjes!
 Eerst haalden we hem er steeds van af, maar aangezien hij er eigenlijk geen kwaad kan hebben we besloten dat hij er op mag lopen/zitten als hij dat nou fijn vind.
Dilber heeft maar wel even de kastjes bovenop goed schoongemaakt, hoeft hij dat niet meer te doen :-)
 Toen de strijkplank de kamer in kwam, zat hij al bovenop de bank te kijken of hij erop zou springen, maar toen het apparaat begon te stomen zag hij er maar vanaf.
Maar ik was nog niet klaar of hij zat er toch op.
 En dan nog een foto van Patch, die in haar hele leven nog nooit op de aanrecht is geklommen, maar waarschijnlijk denkt, wat die mormels kunnen kan ik ook :-)
"Goed" voorbeeld doet "goed" volgen, oftewel hoe ouder hoe gekker...

2 opmerkingen:

Margriet zei

Maui houdt wel van hoog zitten kennelijk :-)

Jolande zei

Soms zie je mensen die hoog in huis allemaal planken hebben, zodat de kattenpoezen daar kunnen zitten, hier hoeft dat dus niet door de hoge kastjes :-)