woensdag 15 november 2017

London dag 4 - Greenland Dock

Vanaf het winkelcentrum liepen we via het wandelpad onder de weg door naar Greenland Dock
Dat is een heel lang dock, waar in de zomer veel watersport wordt beoefend.
Dit was vroeger het huisje van de havenmeester, dat hebben ze gewoon laten staan en er flats naast gebouwd.
South Dock Marina ligt naast Greenland dock en is verbonden met een klein kanaal
Van deze straatnaam werd ik nou gewoon heel vrolijk.
Aan de andere kant staat South Dock in verbinding met the Thames.
Er kwamen net roeiers voorbij toen we over de brug liepen.
Ook dit water staat in verbinding met Greenland dock
Dit vond ik toch zo'n prachtig stukje.
Hier zou ik wel willen wonen: prachtig aan het water, winkelcentrum _met_ hobbywinkel vlakbij én in London!
De huizen hier kosten maar een miljoen hahaha

3 opmerkingen:

Margriet zei

Als ik een paar miljoen had leek het me ook wel leuk om daar te wonen :-) Maar een hobbywinkel heb ik gelukkig wel in de buurt!

trompke zei

Je zou niet zeggen dat dat London is :-) Mooi.
Ik zit me al tijden af te vragen hoe het nou met jullie huisje in Capelas gaat... Heb vorgie week even gekeken op streetview. Het staat er nog :-) Maar ja, die foto's zijn van 2010.

Jolande zei

Het staat er nog steeds :-)
Wij zijn dit jaar niet geweest, maar bij Paul op de afdeling was er in de lente/zomer een Portugese stagaire en haar ouders wonen op Sao Miguel, nou dat gaf natuurlijk stof tot gesprekken :-)
Toen ze met vakantie naar haar ouders ging is ze er langs gereden en heeft ze foto's gemaakt, vandaar dat we het weten. :-)