dinsdag 6 augustus 2024

Yves 172

 Tijdens het zoeken naar een bepaald kunstwerk van Yves kwam ik een FB pagina van een Art groep tegen, waar heel wat kunstwerken van hem opstaan _met_  de koordinaten erbij van waar het is.
Nou dat is natuurlijk reuze handig, want sommige zijn op plaatsen waar je eigenlijk niet spontaan langs komt.
Op My Maps van Google heb ik een kaartje gemaakt waar die kunstwerken zijn en als we dan eens ergens naar toe gaan kan ik kijken of er ergens in de buurt een kunstwerk is.
Er waren er een aantal in het centrum van Ponta Delgada en op een mooie zondagmiddag zijn we er een aantal gaan bekijken.
Deze hartjes op luiken van een AL (soort AirB&B) met de tekst Toi - Moi zou ik zelf niet zo vlug als een Yves herkend hebben, maar dankzij de FB pagina wisten we nu dat het er ook een is.



1 opmerking:

Bertiebo zei

Ik vind ze erg leuk. Maar of het nou kunst is?