maandag 24 november 2014

Dag 11 Zagreb 4

Wij gingen niet met de funicular naar beneden, maar namen de trappen.
Halverwege hebben we staan wachten tot ze weer voorbij kwamen, deze is toch wel heel erg steil.
En als je dan aan het einde van de straat omkijkt lijkt het ineens helemaal niet meer zo hoog.
Weer terug in de benedenstad kwamen we nu in het gedeelte wat meer het winkelgedeelte is.
In de stad liggen een aantal grote bollen, deze schijnt de zon te moeten voorstellen.
Via het begin van Park Zrinjevac
en de aandelenbeurs liepen we weer terug richting het appartement.
Onderweg kwamen we dit tegen.
Is dit nou een alien of niet. Ik kon (en kan het op het moment dat ik dit log maak) niet nakijken, omdat de site van Invader vernieuwd wordt.
Laat ik dan zelf ook maar weer eens een spiegel statieportret maken.
Onderweg kwamen we langs een soort afhaal Chinees, waar ook tafeltjes waren waar je wat kon eten.
Niet het meest gezellige restaurantje, maar het eten was er wel heel lekker.
Mijn portie was zo groot, dat ik de helft meegenomen heb naar het appartement en later op de avond opgegeten heb.

Geen opmerkingen: