dinsdag 20 februari 2018

Boekenfestijn

Vorige week was het jaarlijkse boekenfestijn weer in de Brabanthal in Leuven en zoals elk jaar ging ik er op donderdag naar toe.
Het was er ontzettend rustig, wat voor mij natuurlijk fijn was, want dan kun je overal fijn rondkijken, maar voor de organisatie is het natuurlijk minder fijn.
Ik zeg al een paar jaar dat het lijkt of het elk jaar minder leuk wordt en ook dit jaar vond ik het erg tegenvallen in vergelijking met de eerste jaren dat ik er naar toe ging.
Maar ik vond toch een paar stapeltjes boeken die me wel aanspraken.
De Danielle Steel 'fludders' vind ik vooral fijn om tijdens reizen mee te nemen, dan wil ik geen ingewikkelde dingen lezen en nu kan ik dit jaar wel weer vooruit. :-)
 Hobbyspullen vielen enorm tegen.
Ik vond 4 kaartjes met fibers in een bak met laatste exemplaren en verder nog 2 kaartjes met lintjes.
Het was wel fijn dat ze nu 2 dikke boeken met pianostukken hadden, want ik ben bijna door mijn muziekpapier heen en nu heb ik weer een voorraad waar ik jaren mee vooruit kan.
Ik was niet van plan om op zondag weer te gaan, maar toen het eenmaal zondag was kriebelde het toch wel een beetje.
Paul was weg met de auto en toen ben ik toch maar even op de fiets gegaan.
Deze keer vond ik nog wat meer hobbyspullen die 'verstopt' stonden op de tafels met puzzels en spelletjes, tja die vielen niet op en daar had ik donderdag niet gekeken.
 En ik vond ook nog een paar boeken.
Al met al toch nog wel een redelijk leuke buit.


1 opmerking:

Margriet zei

Goed dat je zondag toch nog even bent gegaan! En als het zo dichtbij is, waarom zou je dan ook niet :-)