woensdag 7 februari 2018

New York dag 5 - Aziatisch eten



Weer terug op Herald Square zijn we gaan eten in een Aziatisch restaurant schuin tegenover het hotel.

We zaten aan een tafel waar nog twee mensen zaten, maar er stond een heel vrolijk beschilderd houten schotje tussen.
We kregen een voorafje, geen idee wat het was :-)
Als we Aziatisch eten bestel ik altijd Jasmijn thee. Ik had wel eens gelezen dat ze dat soms van een hele bloem maken, maar het nog nooit gehad.
Hier kreeg ik zo'n glas en het was prachtig om te zien hoe het langzaam open ging.



Paul nam kip in zoetzure saus,
en ik had een bowl met tofu, rijst, spinazie, courgette en wortelen en alles smaakte bijzonder lekker.
Na het eten hoefden we alleen nog maar de straat over te steken en toen waren we weer in het hotel.
Daar hebben we nog even rondgerommeld, maar niet al te lang, want we hadden weer zoveel gezien en gedaan vandaag dat we er moe van waren en vroeg naar bed gegaan zijn.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat eten ziet er heerlijk uit! Ik heb een keer zo'n bloem van iemand uit Singapore gekregen....erg mooi om te zien, maar de thee vond ik niet zo lekker :-)