zondag 5 augustus 2018

Rondreis West USA - Hotel in La Verkin

En toen reden we Utah binnen.
Paul had opgezocht dat de laatste grote plaats voor La Verkin St George was en daar gingen we boodschappen doen.
We vroegen aan iemand of er een supermarkt was, die was er ook, maar het was wel een kleintje; een buurtsuper werd er gezegd.
Nou ja wij gingen wel kijken of ze er iets te eten hadden voor vandaag en morgen.
Komen we op een gigantisch groot plein en toen we net binnen stonden konden we aan geen kant het eind zien...
Onze supermarkten kunnen er een paar keer in, ik zou er voor tekenen om zo'n buurtsuper te hebben :-)


Een stukje verderop zat een Michaels!
Daar ben ik natuurlijk ook even naar binnen gelopen.
Paul had me voor de deur afgezet en kwam maar niet naar binnen, waardoor ik me afvroeg of er iets aan de hand was en niet echt lekker rustig rondliep.
Uiteindelijk ben ik weer naar buiten gegaan en toen bleek dat hij in het autoboekje wat dingen op aan het zoeken was...
Het hotel in La Verkin waar we een hele mooie kamer hadden.






Het uizicht was wat minder, maar daar kwamen we ook niet voor.

Geen opmerkingen: