dinsdag 23 april 2019

Rondreis Deep South - Dag 4 French Quarter 3

Overal in de stad staan bands te spelen, de stad is zo levendig, kleurrijk en gezellig dat je gewoon vergeet dat het eigenlijk helemaal geen veilige stad is waar je in de meeste wijken gewoon niet moet komen.
 Deze winkel stond ook nog op mijn lijstje
 de advertentie op de deur vond ik al helemaala geweldig.
 De winkel was ook erg leuk als je van vampiers houdt, wat ik dus doe.
Ook hier mochten geen foto's gemaakt worden, maar ze hebben een website waar wel het een en ander op te zien is: klik hier
Toen we weer richting de streetcar gingen zag ik ergens dit aan het plafond hangen en de combinatie van al die blauwe bollen met de trompettenlamp vond ik wel mooi.
 Ook brachten we nog een bezoekje aan the Pepper Place.
Zelf houden we helemaal niet van heet eten, maar J&J wel en die hebben dan ook altijd wel de een of andere hete saus die ze over bepaalde gerechten doen.
Toen Julian vorig jaar in Nola was had hij in deze shop een flesje saus nummer 3 gekocht (er is een schaal van 1 t/m 10, waarbij je bij die laatste volgens mij helemaal doodgaat) en nu wilde hij graag een nummer 4 of 5 hebben, dus dat zijn we voor hem gaan kopen.
 Nog een kunstwerk dat we onderweg tegenkwamen.
 Op Canal Street, waar we de streetcar terug naar de auto moesten nemen is een Starbucks, daar zijn we eerst wat gaan drinken.
 Toen we weer naar buiten liepen kwam de streetcar er net aan en daarmee hobbelden we in een half uur weer terug naar de auto die er gelukkig ook nog stond.

We waren van plan om vanavond iets op de kamer te eten en daarom reden we door naar de Walgreen die 2 blokken voorbij het hotel zat.
Daar verkochten ze alleen maar een paar diepvriesdingen die allemaal vlees bevatten, dus toen zijn we naar het hotel gereden, waar de vriendelijke receptioniste ons een plattegrond meegaf met daarop de route naar Rouses Food Market.
Wij weer in de auto en daar naar toe; nou niet te geloven wat een grote, mooie supermarkt.
Ze hadden er van alles en nog wat aan kant en klaar eten, warm, koud, diepvries noem maar op en heel veel organisch.

 ontbijtgranen, je zal maar moeten kiezen
 Als ik M&M's zou lusten zou het kiezen niet moeilijk zijn, want dan nam ik alleen maar blauwe :-)
 Voor vanavond hielden we het bij sushi en Griekse yoghurt (met honing) als toetje.
Wat was dit een ontzetend fijne dag, Nola is nog veel leuker dan ik had gedacht.

1 opmerking:

Margriet zei

Toch wel makkelijk, zo’n grote supermarkt!