donderdag 27 juni 2019

Rondreis Deep South USA - Washington DC3

Onze wandeling ging verder langs het gebouw van de FBI.
Op sommige lantaarnpalen waren vogels gemaakt.
Aan de overkant van het US Navy Memorial staat het National Archives Research Center
Op het US Navy Memorial staat het beeld van The Lone Sailor.
Bij de Canadese ambassade zagen we dit beeld staan.
En toen kwamen we eindelijk bij US Capitol, hier met het Peace Monument ervoor.
Iedereen keek naar the Capitol en de bloesem, maar liepen voorbij the summer house

Hoger dan hier mag je niet komen
maar het uitzicht was hier ook fantastisch.
We zijn om het gebouw heengelopen
en gingen toen door het park naar the Supreme Court
Ook hier stonden de bomen in bloei.
Capitol vanaf de achterkant.
De trappen hebben we al zo vaak op tv gezien
en nu zaten we er dan zelf.
Ik had zulke moeie voeten dat ik mijn slippers aangetrokken heb :-)
Voor de verhouding ging Paul even voor de deur staan.
Nadat we een poosje uitgerust hadden wandelden we verder langs the Library of Congress
met the Neptune Fountain ervoor.
We liepen langs de Botanische tuin weer naar the Mall, waar ik voor het National Air and Space Museum deze foto maakte.
We kwamen nog langs een lager gelegen beeldentuin
en toen kwamen we weer bij dezelfde metrohalte als waar we vanmorgen begonnen zijn, we hebben dus een heel erg groot rondje gelopen.
Bij Rosslyn hadden we heel veel geluk, want we hoefden maar 3 minuten te wachten tot het busje kwam.
In het hotel warmden we onze maaltijden op in de magnetron en oven.
Omdat we vandaag zoveel virtuals gedaan hebben ben ik heel lang bezig geweest om alle antwoorden naar de CO's te sturen en te loggen, maar om 23.00 uur ben ik gestopt omdat ik echt helemaal gaar was.
Tot nu toe heb ik het loggen van de caches goed bij kunnen houden, maar nu werd het even teveel, dus morgen verder.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Volgens mij hadden jullie toen wel versleten pootjes...wat een lange wandeling! Maar veel moois gezien!

Jolande zei

Ik kon niet meer op mijn schoenen lopen en heb daarom mijn slippers aangetrokken :-)