dinsdag 26 juli 2022

Post

 Toen het bouwbedrijf hier een brievenbus plaatste hadden wij zoiets van dat ding is veel te klein, maar we zetten er wel een ander neer als we hier eenmaal wonen.
Nou dat hoeft hier dus echt niet, want als we één keer per maand post krijgen is het veel.
Ik ga dus ook niet elke dag kijken of er post is, maar vandaag deed ik dat wel en toen vond ik toch leuke post!
Een prachtig kaartje van Bertie, zo schattig.
We hebben een kaartenmolen waar we kaartjes in zetten, maar deze mag een poos op mijn tafel blijven staan.
Bertie, hartstikke bedankt voor dit mooie kaartje en ik snap helemaal dat je hem heel lang niet hebt willen versturen, zo schattig als het is; ik ben er extra blij mee.



1 opmerking:

Marthy zei

Zo fijn als je in het buitenland wooont om post te krijgen, ik begrijp dat helemaal.