zaterdag 9 juli 2022

Tomaatjes

 Op het eiland is elk stukje terrein afgebakend met muren van lavastenen en ons terrein dus ook.
Tijdens de bouw zijn stukken muur afgebroken, opnieuw opgebouwd en van plantjes ontdaan, dus toen we hier kwamen wonen waren de muren 'mooi' kaal.
Wij laten voorlopig even alles groeien wat er uit de muur komt, zodat het er allemaal wat groener uitziet, tenzij het echt heel woekerend is.
Gisteren keek ik van boven de tuin in en zag ik iets roods; ik dacht dat het wilde aardbeien waren, want die heb ik al vaker her en der bij muren zien staan.
We gingen beneden kijken en toen we dichterbij kwamen dacht Paul dat het bessen waren, maar toen we er met onze neuzen bovenop stonden bleken het mini tomaatjes te zijn.

Oh wat een schattige dingen zijn dat.
Ik heb geen idee of je ze zou kunnen eten, dus we laten ze hangen voor de sier.

2 opmerkingen:

Marthy zei

Ja, ze lijken wel veel op cherry tomaatjes. Zou ze toch eens proeven.

Jolande zei

We hebben er eentje geproeft Marthy en het zijn inderdaad cherrytomaatjes.
In een zo'n klein ding zit meer smaak dan in een grote tomaat in Belgie :-)
Wat een leuk cadeautje van de natuur.