dinsdag 15 oktober 2024

Belgie dag 21

 Met al dat extra werk was er aan het gewone huishaten niet heel veel terecht gekomen en daarom ben ik nu begonnen om per kamer grondig schoon te maken.
Paul heeft met veel pijn en moeite een vensterbank mooi passend kunnen maken.
Hij kan nog niet vastgelijmd worden, want het is voor de schilder makkelijker als hij even weggehaald kan worden, maar ook al ligt hij los, het ziet er toch alweer beter uit.
We moesten boodschappen doen bij AH in Zaventem en omdat we het kleine rolgordijn van de waskamer terug moesten brengen gingen we daar eerst langs.
We besloten om gelijk maar rolgordijnen voor de eetkamer mee te nemen.
De terugweg duurde lang, want er waren twee ongelukken gebeurt en na een kop thee kon ik eigenlijk gelijk aan het eten beginnen.
Toen we zaten te eten zag ik ineens Mandu tussen de twee banken zitten, het is voor het eerst sinds we hier zijn dat hij beneden kwam.
Mandu is bang voor vanalles en nog wat, dus het waren hele slechte weken voor hem met zoveel mensen in huis en zoveel rare geluiden.
Julian kwam terug van Sicilië en zo zaten wij op het onzalige tijdstip van kwart voor twaalf op Zaventem Airport op hem te wachten.
Eigenlijk zou hij met de groep terug naar Schiphol vliegen, waar ze pas om twee uur ´s nachts aan zouden komen.
Dan zou hij nog zijn koffer moeten halen en naar een hotel, dus voor hetzelfde geld heeft hij een andere vlucht geboekt en is hij naar Brussel gekomen.

 Weer thuis gingen we natuurlijk ook niet gelijk naar bed, dus het was heel laat voordat we in bed lagen en toen was ik uiteraard over mijn slaap heen.
Gelukkig was ik nog helemaal niet moe LOL

Geen opmerkingen: