woensdag 16 oktober 2024

Belgie dag 22

 Nu Julian weer terug is lag er ook twee weken vakantie was in de wasmanden, dus ben ik daar vanmorgen als eerste aan begonnen.
Vervolgens stonden er nog heel wat dingen op mijn to-do lijstje voor vandaag, zoals het schoonmaken van de koelkast in de waskamer, die we gebruikt hebben toen ze met de keuken bezig waren, maar nu is hij leeg, uitgezet en dus weer schoon.
Het normale huishaten bracht me vandaag in de kamer voor de katten, die ik van boven tot onder helemaal gedaan heb
en de grote badkamer die er naast is.
Van de drie rolgordijnen die we gekocht hadden voor de eetkamer moest er een ingekocht worden.
Het was nog lastig om iets te vinden waarmee ik op de gladde donkere achtergrond een zichtbare lijn kon tekenen om langs te knippen.
Gelukkig had ik nog een wit waxpotlood en dat werkte perfect.
Bij Ikea hadden we ook van antislipmatten gekocht om de twintig jaar oude, die nu nog in de laden lagen te vervangen, maar ook die moesten allemaal op maat gesneden worden.
Paul heeft de tweede vensterbank netjes op maat kunnen maken en twee rolgordijnen opgehangen.
Het derde komt boven de deur, maar daar moet nog behangen en geschilderd worden, dus dat doet hij als dat gedaan is.
Tenslotte heeft hij haken in het kozijn gedraaid zodat we de plantjes konden ophangen.
En met nog een aantal op de vensterbanken ziet het er al niet meer zo heel kaal uit.

 

Geen opmerkingen: