donderdag 17 oktober 2024

Belgie dag 23

 Het plan was om een nieuwe vloer te leggen in de keuken/eetkamer, want er zijn een paar planken beschadigd.
Maar omdat de keukenmeneren de plinten vastgelijmd hebben en we nog planken over hebben, is Paul begonnen om te kijken of ze vervangen kunnen worden.
Het viel niet mee om de eerste plank eruit te krijgen en later nieuwe planken terug te plaatsen.
Ik kon vanmorgen niet meer op of om van mijn rug (we hebben natuurlijk niet voor niets altijd een hulp gehad) dus terwijl Paul in de eetkamer bezig was, mocht Julian boven een kamer poetsen en heb ik een dagje rustig aan gedaan.
Ik heb op mijn kamer gezeten, dingen opgeruimd, uitgezocht en later heb ik heerlijk zitten knutselen aan een Gingerbread men Journal.
Het was heerlijk om na al die dagen hard werken gewoon weer eens lekker te kunnen knutselen.
Julian bakte lekkere tosti´s voor de lunch.
In Capelas hebben we geen tosti apparaat, dus dan smaakt het altijd extra lekker.
Paul heeft ook nog de auto propvol geladen en heeft alles naar het containerpark gebracht.
Bij de buren kwam iemand oud ijzer ophalen en Paul vroeg aan die meneer of hij ook een oude radiator hebben wilde.
Dat wilde hij, dus die is nu ook weg en ziet het terras achter er niet meer uit als bij de familie Flodder :-)

Geen opmerkingen: