zaterdag 15 augustus 2015

Byron Bay 3

Na die hele klim naar boven hadden we wel koffie verdiend. Iets lekkers erbij hadden ze niet, dus er gaan kilo's af in plaats van erbij :-)
 Na de koffie gingen we naar het strand
 Daar maakte Jasmine weer een serie statie portretten van Paul en mij voor in de serie "we staan ergens in de oceaan".
Maar deze niet geposeerde foto vind ik veel leuker
 Ik vind het maken van schaduwfoto's nog steeds erg leuk
 Wij waren natuurlijk al heel vrolijk en happy, maar als we dat nog niet waren zouden we het wel worden van groep Hare Krishna mensen die kwamen zingen en dansen.
 Natuurlijk hebben we ook in het centrum rondgekeken.
Deze drie schattige meisjes stonden ergens te zingen en ik mocht een foto van ze maken.
 Met de auto reden we naar Arakwal National Park net buiten Byron.
 We liepen over een smal pad, ik liep van het uitzicht te genieten en toen stond ik op een centimeter na op een blue tonge lizard. Ik weet niet wie er meer schrok :-) Hij ging er snel van door, maar ik kon hem toch nog op de foto krijgen.
 Het uitzicht op Byron Bay
de heuvel met de vuurtoren in de verte
 en het uitzicht de andere kant op.
 Ook hier lag een cache die we natuurlijk zijn gaan zoeken. Hier zijn 3 van de Fairies de gevonden cache aan het loggen.
 Hierna reden we naar huis, maar Ballina namen we de verkeerde afslag. We kwamen toen vlak langs een cache die we eerder niet hadden kunnen vinden, maar waarvan ik na het zien van foto's me gerealiseerd had dat ik de cache gezien had, zonder me te realiseren dat het de cache was.
We zijn daar toen even gestopt en ja hoor, het was de cache.
Thuis gekomen heb ik couscous gemaakt: een wat flauwere versie dan die ik thuis maak, want op peper, zout en een all spices mix na zijn er geen kruiden in dit huis.
's Avonds was er voor Paul weer genoeg uit te zoeken en te doen, zoals het uitvinden welke benzine er in de auto moet en of we het eerste stuk van de terugreis, de vlucht van Brisbane naar Sydney naar een paar dagen eerder kunnen verzetten.
J&J vermaken zich met films en laptops en ik heb in mijn travel journal zitten werken.

Geen opmerkingen: