dinsdag 4 augustus 2015

Twee zieken

Paul had de hele nacht al keelpijn en liggen hoesten, dus van slapen was er weinig gekomen.
Tegen de ochtend voelde hij zich warm en rillerig, dus waarschijnlijk had hij koorts.
We nemen eigenlijk altijd een thermometer mee, maar omdat dit een ruil was hadden we hem thuisgelaten. Ik heb het hele huis van achter naar voren afgezocht maar geen thermometer te vinden.
Julian werd wakker en bleek zich ook helemaal niet lekker te voelen en ook hij moest vreselijk hoesten.
Voor Julian heb ik zelf een hoestdrank gemaakt die gelukkig wat hielp en Paul ging aan de Hot Coldrex.
Van weggaan kwam er vandaag niets, dus Jasmine en ik hebben wat op onze laptops zitten spelen en ik heb mezelf met mijn knutselspullen aan de grote tafel geïnstalleerd en ben gaan zitten werken in mijn Australië Travel Journal.


Het was een schrale troost dat het vandaag niet echt mooi weer was, er viel behoorlijk wat regen.
Gisteren hadden we alleen maar een paar boodschapjes meegenomen en we waren van plan om vandaag gewapend met een lijstje meer te halen, maar daar kwam dus niets van
Thuis kan ik zeker wel een week of twee uit de voorraad maaltijden maken, maar in dit huis stond niet echt veel, maar gelukkig stonden er twee blikjes kidneybonen en met de overgebleven sla van gisteren, werd dat de avondmaaltijd van Jasmine en mij.
Paul en Julian hoefden niets, die bleven in bed.
Hopelijk zijn ze morgen wat opgeknapt.

Geen opmerkingen: