woensdag 5 augustus 2015

Skippy

Van slapen was weer niet echt veel gekomen. Paul, die normaal heel stil in bed ligt, had erg liggen woelen en aangezien we hier onder een dekbed liggen ging dat steeds maar op en neer en kreeg ik er een koude rug van.
Om 6.30 hield ik het voor gezien en ben ik opgestaan: pluk de dag :-)
Na een poos kwam Paul ook wat eten.
De zon scheen en het begon te regenen en toen we op een van de kamers aan de zijkant van het huis naar buiten zagen we daar een prachtige regenboog.
 Julian werd wakker en die voelde zich heel erg slecht.
Paul voelde zich niet echt geweldig, maar wel in staat om even naar de Plaza te rijden, zodat we bij de apotheek hoestdrank en een thermometer konden kopen en voor een paar dagen boodschappen in konden slaan.
Jasmine ging mee, zodat het wat sneller zou gaan.
Beneden in de straat riep ze dat ze een kangoeroe zag, Paul stopte de auto en ik liep met mijn camera naar buiten, maar kangoeroe hipte vrolijk verder...
 Maar toen zag ik dat hij in het veldje ernaast bleef zitten, dus ben ik heel rustig daar naar toe gelopen en kon ik een paar foto's van hem (of haar) maken.
 Oh wat een schatje, echt zo leuk dat we er al zo snel eentje in het wild te zien kregen.
 We deden de boodschappen en gingen weer vlug naar huis, waar Paul weer in bed kroop.
Jasmine en ik hebben weer wat rond gerommeld in huis.
Er zitten veel vogels in de tuin, zoals deze noisy milner, die in de tijmstruik zat.
Die tijmstruik is overigens enorm groot.
 's Avonds kookte ik met behulp van een pan met maar één oor (handig met afgieten: not), een steelpannetje en de oven deze licht verteerbare maaltijd, die door Julian overgeslagen werd.
Nou dit was ook weer een heel rustig dagje, met het zien van Skippy als het absolute hoogtepunt.

Geen opmerkingen: