zondag 8 oktober 2017

De week van Maui en Mandu 15

Maui is zijn zere rug weer helemaal vergeten in deze week flink aan het klimmen geslagen.
Toen ik Julian's kamer in liep zag ik hem daar op de vensterbank liggen.
 Als het personeel de deur niet meer open wil doen dan moet je een andere oplossing zoeken om door het raam van de deur te kunnen kijken...
En toen kon Maui ook op het aanrecht...wat een ramp. Mandu gaat eraf als ik naar hem kijk of roep, maar Maui trekt zich er niets van aan, tot de plantenspuit erbij komt.
Maandag waren ze zo ontzettend vervelend, leek wel of er storm zou komen.
Ik zette een lege wasmand in de gang in de hoop dat ze daar een poos in zouden gaan zitten en hoera, dat werkte.
 Nog fijner was het dat Maui er heel lang in heeft liggen slapen
Deze foto maakte ik omdat hij zo leuk op het Afrikaanse stoeltje zat.
En net toen ik dacht dat het niet erger kon....
Ik was Maui kwijt, hij was nergens te vinden...
Hij zat gewoon vanaf bovenop de keukenkastjes naar beneden te kijken. Toen ik hem zag wilde hij eraf, maar dat lukte niet zo goed, dus heb ik hem eraf gehaald.
Deze week weinig foto's van Mandu, maar die was dan ook heel erg braaf en lag veel op de kamer van Julian te slapen.
Vrijdagmiddag was een ontzettend slechte middag voor hem, want Dilber kwam weer terug en Mandu liep haar nietsvermoedend tegen het lijf, terwijl ze met de stofzuiger aankwam...
Toen ik hem weer naar beneden probeerde te halen en toen kwamen we haar weer tegen en toen was hij helemaal in een drie dubbele stress.
De rest van de middag heeft onder op Julian's bed gelegen, weggekropen onder een deken.
Toen Dilber weg was kwam hij weer naar beneden en toen lag hij weer gezellig met zijn broertje op de stoel, onze held!

Geen opmerkingen: