zondag 15 oktober 2017

De week van Maui en Mandu 16

Paul en ik zijn 5 dagen naar London geweest en ik had uiteraard mijn camera meegenomen, zodat dit een week is met weinig foto's.
Maar toen we 's avonds laat weer thuis kwamen, was Maui er als de kippen bij om die vreemde dingen op wieltjes te inspekteren.
 Als we thuiskomen pakken we de koffers altijd direkt uit op onze slaapkamer. Alle spullen die naar beneden moeten nemen we dan mee in een AH tas en Maui moest natuurlijk gelijk kijken wat daar inzat.
 En toen had ik me toch een hoeveelheid wasgoed, maar gelukkig waren de kittens zo vriendelijk om bijna de hele dag te slapen, dus dat maakte het voor mij een stuk makkelijker.
Maui lag weer eens in een wasmand en die heb ik toen maar in een wasmand met handdoeken gelegd, omdat ik die het laatste zou wassen. Hij heeft er de halve dag in liggen slapen :-)
Volgens mij had Mandu me wel gemist, want die was niet meer bij me weg te slaan.
Hij lag lekker op schoot, maar als ik opstond wilde hij ook opgetild en rondgesjouwd worden, je zou hem haast in zo'n babydoek knopen :-)
 Toen Dilber kwam had ik de kattenbak in de kamer neergezet, zodat ze de keuken kon doen, zonder katten om haar heen.
Ik had me nog niet omgedraaid om de deur dicht te doen, toen Patch de kattenbak op ging.
Dat is heel bijzonder, want Patch heeft nog nooit een kattenbak gezien.
Maui stond erbij en keek ernaar met zo'n blik van wat gebeurt er hier nu toch.
 De deur naar mijn kamer zat waarschijnlijk niet goed dicht en toen zagen we dit
Hier is maar een woord voor: STOUT!!!

4 opmerkingen:

Margriet zei

Dat is gezelig thuiskomen :-)

Bertiebo zei

Ja hoor, vijf dagen! Bofkont

Bertiebo zei

Ja hoor, vijf dagen! Bofkont

Jolande zei

We gaan tegenwoordig wat langer, dan kun je het wat rustiger aan doen, maar zoals ik tel zijn we maar 3 dagen geweest whahaha