maandag 30 oktober 2017

London dag 1 - We bedachten weer een reden om te gaan :-)

Toen we onze reis naar New York aan het boeken waren, gingen we natuurlijk ook kijken naar tickets voor een Musical op Broadway.
Ik wilde graag Kinky Boots zien, maar als ik naar een musical ga wil ik op een van voorste rijen zitten, zodat ik gezichten kan zien.
Als ik ergens achter of bovenin een zaal moet zitten en ergens in de verte wat zie bewegen hoeft het voor mij niet, dan zet ik thuis wel een cd op.
Kaartjes voor zulke plaatsen zouden ongeveer 400 dollar per stuk kosten, whahaha, ik wil wel graag musicals zien, maar zelfs ik heb grenzen wat de prijs betreft, dus slaan we dat wel over.
Maar Paul ging eens naar de prijzen van Kinky Boots in London kijken en zei dat we voor de 800 dollar in London kaartjes op de voorste rijen konden kopen en ook nog een paar dagen extra konden blijven en aangezien ik nooit nee zeg tegen een reisje naar London, gingen we begin oktober Kinky Boots in London kijken.
We vertrokken zoals altijd weer lekker vroeg.
Op het station van Leuven werd hard gewerkt aan het vernieuwen van de perrons.
 We waren vroeg op Brussel Zuid en dat kwam goed uit, want er waren nu extra strenge controles waardoor alles ook langer duurde.
Daardoor vertrok de Eurostar met een kwartier vertraging.
 Hier gaan we de Kanaaltunnel in.
 Met een vertraging van tien minuten kwamen we op St Pancras aan.
Voor de klok hing nu en of ander draaiend kunstwerk dat op een stel aan elkaar gemaakte antennes leek.
 Paul ging de koffers weer in de opslag tegenover het station brengen en ik liep in die tijd alvast even naar Kings Cross station
 om daar een foto te maken voor een nieuwe virtuele cache bij platform 9 3/4.
 Daarna liep ik weer lang St Pancras richting The British Library
 om daar de vragen van een Earth cache te beantwoorden (het was vandaag Earth cache day)
 een foto van the fairy te maken
 en op Paul te wachten.
Toen ik zo eens rond zat te kijken zag ik boven de muur de torens van St Pancras uitsteken en dat vond ik een heel hoog Efteling gehalte hebben, alsof er een of ander kasteel boven de muur tevoorschijn komt.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Oh wat heerlijk. Ik ben stik jaloers

Bertiebo zei

Oh wat heerlijk. Ik ben stik jaloers

Margriet zei

Jullie hoeven helemaal geen reden te hebben om naar Londen te gaan, jullie gaan toch wel LOL Heerlijk!