zaterdag 2 januari 2021

Lockdown dag 287

 Het eerste dat ik vandaag deed was het afmaken van de December Daily.
Gelukkig had ik die al ingebonden, dus toen 31 december klaar was, was het ook helemaal klaar.
Toen heb ik van de dagen die nog niet op geknipt stonden foto's gemaakt en daarna logjes.
Ook op dit blog en op The Travel Fairy liep ik achter en die blogjes heb ik allemaal ook zitten maken.
Daarna ging ik mailtjes maken en toen heb ik mijn laptop maar even in mijn eigen kamer neergezet, dat zit beter als ik zo lang bezig ben.
Van kaasfondue was gisteravond niets gekomen dus dat zouden we vanavond eten.
Gelukkig bedacht ik 's ochtends dat we zelf ciabatta moesten bakken en ging ik dat gelijk doen, want toen we op start drukten zagen we dat het maar liefst 5 uur zou duren.
Een hele lange tijd, maar dan heb je ook wat :-)
De ciabatta was bijzonder goed gelukt, smaakte heerlijk en was prima voor de fondue.
Doordat ik de hele dag naar mijn pc had zitten turen had ik hoofdpijn gekregen, toen heb ik een aspirine genomen en hebben Paul en ik twee films gekeken.
 

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik heb de laatste paar dagen van mijn DD niet meer gedaan. Was even niet zo happy, dus het lukte niet. Ik laat het maar zo.

Jolande zei

Als het niet lukt dan lukt het niet. Ik hoop dat het weer een beetje beter gaat met je.

Margriet zei

Had weer veel last van stressklachten, maar nu gaat het gelukkig weer goed.