donderdag 21 januari 2021

Lockdown dag 306

 De hoofdpijn was gelukkig voor het grootste gedeelte weg, maar het leek me verstandig om vandaag zoveel mogelijk rustig te blijven zitten, wat ik dus ook deed.
Elke week bestellen we twee trossen bananen en dan krijgen we normaal gesproken trossen die eetbaar of bijna eetbaar zijn.
Een week of wat geleden hadden we knalgroene gekregen en het duurde een week voordat die rijp waren en toen hadden we inmiddels weer twee nieuwe trossen, die uiteraard deze keer ook mooi rijp waren.
We hadden de achterstand nog steeds niet in kunnen lopen en daarom bedacht ik aan het eind van de middag om een bananencake te maken.
Hij rook goed en zag er prima uit, alleen was hij wat lager dan dat ik had verwacht.
Tja en toen bedacht ik me ineens dat ik het bakpoeder totaal vergeten was ...mijn hoofd was toch nog niet helemaal helder :-)
Maar hij smaakt prima, hij is alleen wat compacter i.p.v. luchtig :-)



Geen opmerkingen: