woensdag 6 januari 2021

Lockdown dag 291

 Sinds we terug zijn uit Parijs staan er nog steeds knutselspullen in een krat en een karretje op mijn kamer.
Eerst liet ik dat staan omdat het de bedoeling was dat we terug zouden gaan, maar toen duidelijk werd dat dat niet ging gebeuren ben ik er gewoon niet aan toe gekomen.
Maar vandaag ben ik er, na het poetsen op de bovenverdieping, dan toch eens aan begonnen.
Dat ging niet echt snel want ik moet alles uitzoeken, sommige dingen blijven hier en moeten opgeruimd worden, andere dingen zijn dubbel en die laat ik in het karretje om ze t.z.t mee te nemen naar Capelas.
 
En dan was het vandaag Drie Koningen.

Dat vieren we hier in huis en we waren dan ook heel erg blij dat het Delhaize gisteren gelukt is om een Drie Koningentaart te leveren.
Ik vond de feve!
Niet toen ik de taart op at, maar toen ik hem doormidden aan het snijden was.
En zo heb ik weer een leuke feve voor mijn verzameling.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Een Batman feve, wat leuk!

Bertiebo zei

Nog nooit gehoord, dat woord feve