vrijdag 15 januari 2021

Lockdown dag 300

 Vandaag is de 300ste dag van onze 'lockdown'...de tijd vliegt echt voorbij.
Het was vandaag weer poetsen en boodschappen wassen/opruimen en daarna ben ik de keuken in gegaan om voor het avondeten een hartige taart te maken.
Omdat we een heel stel appels over hadden heb ik een keer een appeltaart gebakken en die is heel goed gelukt en smaakte heerlijk bij de thee.
Er was geen show op het kanaal van The Show Must Go On en er is ook niet vermeld of er nog komen, maar gelukkig heb ik zelf nog heel wat musicals.
Voor mijn verjaardag had ik Miss Saigon gekregen en nog niet bekeken, dus dat deed ik vanavond.
Dit is toch wel de meest ontroerende musical die ik ken, hoe vaak ik de muziek ook hoor ik hou het niet droog en nu met de beelden erbij al helemaal niet, zo ontzettend mooi.
Paul was nog niet klaar met vliegeren en toen heb ik gelijk de dvd van The making of  bekeken.





2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja die is prachtig.Ik vind Les Miserables de allermooiste, maar daarna Miss Saigon

Margriet zei

Die taarten zien er heerlijk uit!