vrijdag 22 januari 2021

Lockdown dag 307

Gelukkig had Julian van de week het grootste gedeelte van de bovenverdieping  al gepoetst, dus gingen we vandaag weer 'vrolijk' beneden aan de slag.
Na de lunch kwam Dellhaize de boodschappen brengen en hoera, het was Julian gelukt om i.p.v. 4 losse preien 4 bussels te bestellen.
De buren zijn dol op prei, dus daar hebben we gelijk 2 bussels voor de deur gezet en met de andere twee ga ik deze week creatief zijn :-)
Toen de boodschappen klaar waren zijn Paul en ik een klein rondje gaan wandelen.
We kwamen langs een moestuin en daar zagen we voor het eerst spruiten in het echt spruiten groeien.
Via de voetweg vlak naast ons huis zijn we weer terug gelopen. Dit is een voetweg die wel heel duidelijk is.
Om 17.00 uur was het weer tijd om naar de aankondiging van nieuwe maatregelen te kijken. Niet essentiële reizen zijn vanaf woensdag verboden, maar aangezien we toch niet van plan waren om in de krokusvakantie op reis te gaan, veranderd er voor ons niets.
The Show Must Go On heeft deze maand wel vakantie en daarom haalde ik weer een dvd uit mijn eigen verzameling.
Ik had hem gekregen voor mijn verjaardag, maar nog niet bekeken, dus ideaal voor vrijdag musicalavond.
Maar helaas, precies halverwege de dvd hield hij er mee op...na nog wat testen op andere pc's en op de tv bleek dat de dvd inderdaad kapot is :-( dus bleef het bij een halve musical.
 



Geen opmerkingen: