vrijdag 8 januari 2021

Lockdown dag 293

 Het was weer een hele nuttige dag.
Julian en ik begonnen met het poetsen van de benedenverdieping en daarna ging ik dweilen.
Normaal schuif ik de kattenspullen de gang in maar nu had ik ze op de bank gezet en dat kwam Mandu even inspecteren.
Na de lunch heb ik de boodschappen die nog in de garage stonden naar binnen gehaald en toen was het tijd om de boodschappen te bestellen die volgende week vrijdag geleverd worden.
De website van Delhaize is al nooit vlot, maar vandaag was hij extra traag, dus we zijn heel lang bezig geweest.
Tussendoor had ik fruitsalade gemaakt en toen de boodschappen eindelijk besteld waren heb ik dat opgegeten.
Ik had bedacht om goulash te eten, heel lekker, maar veel werk, dus daar begon ik om vier uur aan en was er de rest van de middag zoet mee.
 
Er was een nieuw overleg van de veiligheidsraad geweest, dus we keken journaal om te zien wat er wel/niet veranderd is.
Er bleek niets veranderd te zijn behalve dat maandag de rijscholen weer open mogen.
Maar het vaccinatieschema is ook bekend gemaakt en zoals het er nu uitziet zijn Paul en Julian in maart aan de beurt en ik in juni.
 
En toen was het weer vlieger/musical avond en op The Show Must Go On was
te zien.
Ik vond het wel aardig, de jonge hoofdrolspeelster was erg goed, maar de liedjes pakte me niet zo.
Toen de musical afgelopen was, waren Paul en Julian nog aan het vliegeren en toen heb ik mijn boek naar beneden gehaald en ben ik gaan zitten lezen tot ze klaar waren.



2 opmerkingen:

Margriet zei

Maart komt snel dichterbij! Juni duurt helaas nog wel even. Ik heb echt geen idee wanneer wij aan de beurt zijn. Ik stel me maar in op de herfst.

Jolande zei

Ik zie het ook wel, want nu zijn er weer problemen met de levering van Pfeifer en wie weet wat er tussen nu en de zomer nog meer gebeurt.