donderdag 24 juni 2021

De Bouw 23 juni

 We kregen weer nieuwe foto's!
Ook al is het nog niet af, ik vind het huis er toch nu al echt uit gaan zien zoals we het ontworpen hebben

Het ziet er al uit alsof er een trap in zit, nu ook de steunen bevestigd zijn.

Als je een keuken en woonkamer op een verdieping hebt moet er ook een badkamer zijn.
Gelukkig hoeft er in die badkamer alleen maar een toilet en fonteintje te staan, dus hebben we dat als afscheiding tussen de keuken, die we weer U-vormig willen hebben, en mijn hobbytafel gezet.
Ik wilde dat de muurtjes iets verder door zouden lopen, zodat er met planken ertussen een open kast ontstaat en die vorm is nu ook heel goed te zien.
Ik vind het er nu al geweldig leuk utizien.


Dit vind ik ook zo'n leuke foto, want als we deze op een groter scherm bekijken is het net alsof je er al in staat.


 

2 opmerkingen:

Margriet zei

Geweldig! Je kan het al bijna gaan inrichten…..

Jolande zei

Inderdaad :-)Ik krijg er nu wel steeds meer zin in.