zaterdag 19 juni 2021

Lockdown dag 455

 Vandaag was een rustig en ontspannen dagje zonder werkgezeur.
Julian ging voor vaderdag een boring cake bakken en toen die uit de oven kwam, kwam hij mij halen om ernaar te komen kijken want volgens hem was er iets mee...
Het zag er inderdaad raar uit, maar het stokje dat ik erin prikte kwam er helemaal schoon uit.
Maar toen ik het vanaf de zijkant omhoog haalde kwam er allemaal boter omhoog.
Ik vroeg of hij er wel meel in had gedaan....oeps LOL
De cake ging dus in de herhaling, dit keer met meel en dat scheelde een heel stuk :-)
Vervolgens heb ik staan koken in de keuken waar de hele middag de oven had staan branden, dus ik was zo'n beetje oververhit, maar we hadden wel lekkere mihoen, met de van de week binnengekomen kruiden.
's Avonds hebben we op de bank gehangen en twee films gekeken.

1 opmerking:

Margriet zei

Cake zonder meel lijkt me inderdaad niet zo’n goed plan LOL