woensdag 9 juni 2021

Lockdown dag 445

 Vandaag was het weer boven poetsen en we hebben gelijk de gangen als extra gedaan.
Vervolgens ben ik gaan zitten leren.
Toen ik alles voor de Portugese les weer tevoorschijn had gehaald en afgestoft, bleek dat de cd speler kuren vertoonde, soms was ik wel een kwartier bezig om het goede hoofdstuk te krijgen en dat was natuurlijk  geen doen.
We hebben een nieuwe kleine cd speler besteld en die heb ik vandaag in gebruik genomen
en dat ding werkt perfect.
Verder heb ik nog wat te eten gemaakt en 's avonds heb ik twee films zitten kijken.
Ik heb (net als gisteren) nog een poging gedaan om te zwemmen, maar mijn (gevaccineerde) arm doet te zeer om de schoolslag te maken, hopelijk is het morgen wat beter.



2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ben echt een dag ziek geweest van de vaccinatie.

Jolande zei

Oh wat vervelend, dat heb ik nog niet eerder gehoord van iemand die Pfizer kreeg.
Ik heb er op mijn arm na geen last van gehad, maar die voelde aan alsof er zo'n sloopkogel tegenaan gebeukt was.
Julian had precies hetzelfde, dus wist ik ook wanneer het weer over zou zijn :-)