dinsdag 26 mei 2015

Keukens en badkamers

In Relva zochten we ook wat caches.

Het is lang geleden dat ik bloeiende witte irissen gezien heb.
Boven het vliegveld in PD ligt een weg, waar ruimte is om te parkeren en op het vliegveld neer te kijken. Uiteraard moest er even gespot worden.

Later, als we hier wonen, willen we de andere eilanden van de Azoren gaan bekijken, maar dan moeten we wel met zo'n kleine pruttel van de Sata...
Ik vind ze leuker als ik er zo naar kan kijken :-)
En daar kwam het toestel aan van Jetair, waarmee Julian eigenlijk vanmiddag terug had zullen gaan.
Voordat we weggingen had Julian gezegd dat een week meer dan voldoende was :-)
Toen we hier drie dagen waren begon hij dat hij eigenlijk ook wel twee weken zou willen blijven.
Lang verhaal kort, na heel veel wikken en wegen heeft hij uiteindelijk besloten om toch ook de tweede week te blijven, wat weer goed was voor heel wat werk: hotel bijboeken, vliegtuig omboeken en thuis een aantal dingen afzeggen of verzetten.
Paul heeft dat allemaal gedaan, het was tenslotte zijn werkvakantie lol
Maar goed, dit vliegtuig zou dus vanmiddag terug naar Brussel vliegen, maar zonder Julian.
Zondag hadden we ergens een soort Gamma gezien en aangezien we wel eens wilden zien wat er daar allemaal te koop is en of we daar misschien ook een badkamer zouden kunnen kopen, reden we er vanmiddag nog een keer naar toe.
Wat ze hadden op badkamer gebied viel ons erg tegen, maar ze hadden wel mooie tegels, wat goed is om te weten.
Op de terugweg naar PD kon ik vanuit de auto dit hartje op de foto zetten.
We gingen nog een keer badkamers en keukens kijken. Voornamelijk voor de prijzen.
Badkamers zijn er echt heel veel duurder dan bij ons. We hebben foto's gemaakt van prijzen en prijstlijsten meegekregen nu moeten we eens gaan uitzoeken of het niet voordeliger is om twee badkamers hier te bestellen (Levert u ook aan huis? hahaha)
Ik hou niet van selfies, maar toen ik een bepaald wastafelmeubel stond bekijken en in de spiegel erboven keek, vond ik dat wel een leuk plaatje.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Gezellig dat Julian langer wou blijven :-)

Margriet zei

grmbl...vinkje...