vrijdag 4 september 2015

De botanische tuin

Aan de overkant van de rivier gingen we de botanische tuin bekijken, maar eerst hebben we lekker buiten op een terras koffie gedronken.
Vijgenbomen vind ik toch steeds weer indrukwekkend.
We kwamen weer bij de rivier uit. Er ligt een mooi pad naast waarover we verder gelopen zijn.
Oude raderboten vind ik altijd mooi om te zien.
 Wat ze in Sydney kunnen, kunnen we hier ook moeten ze gedacht hebben en daarom kan de Story Bridge beklommen worden.
En ja hoor, er liep net een groep bijna bovenaan de top, hun liever dan ik.
 Deze waterval vijver vond ik heel mooi gemaakt tussen de trappen in.
 Na het mozaïek zagen we nu een echte, voor in het verzamelmapje :-)
 en daar ben ik het helemaal mee eens :-)
 Ik weet niet meer precies wat of waar dit is, maar ik vind het een mooi gebouw.

Geen opmerkingen: