maandag 7 september 2015

Target

Na twee dagen Brisbane en de lange terugreis van gisteravond hadden we vandaag niet zoveel zin om veel te doen.
Jasmine wilde graag naar Target in Lismore, dus daar gingen we naar toe.
Beneden in de straat zat Skippy weer in het veld.
 Hij vond waarschijnlijk niet veel lekkers tussen het net gemaaide gras, want dit was de laatste keer dat we hem gezien hebben :-(
 Op weg naar Lismore vroeg Paul aan Jasmine of ze even de route naar de Target in de Tomtom wilde zetten.
Ze zei dat we er al een paar keer langs gekomen waren en dat we het toch wel zo konden vinden, het zat bij de K-Mart en de Coles blablabla.
Terwijl ik daar zo naar zat te luisteren realiseerde ik me dat ze Ballina zat te beschrijven, i.p.v. Lismore, dus toen ik dat zei keek ze snel op de Tomtom of er een Target in Lismore zat en volgens Tomtom was er geen een, dus draaide Paul de auto om en reden we naar Ballina :-)
 Na de Target en de K-Mart zijn we ook nog het winkelcentrum aan de overkant  gaan bekijken.
 Ik vind zo'n shoppingdagje vermoeiender dan een dag flink wandelen :-) en was blij toen we weer naar huis gingen.
Daar maakte ik een soort van nasi

1 opmerking:

Margriet zei

och, jammer dat Skippy hierna niet meer kwam...maar het was wel super dat je hem zo dichtbij gezien hebt!