zondag 20 september 2015

Sydney dag 1 - 3

Wat dit moest voorstellen weten we niet. Vast een hele geheime bespreking waarbij niet het risico gelopen kon worden dat iemand vanaf een afstandzou liplezen...
Met al die vogels had ik af en toe net het idee alsof ik op een ornithologische expeditie was :-)
 Laten we nog eens een fotoshoot doen :-)
Om een foto te nemen van Mrs Macquaries Chair had ik heel wat geduld nodig.
Er was net een groep Asians die er voor gingen staan. Er werd een spandoek opgehouden en een foto gemaakt, maar toen was het nog niet klaar, want toen moest de reisleidster? nog foto's maken met alle fototoestellen en gsm's van de groepsleden.
Ik stond erbij,keek ernaar en maakte deze foto.
Daarna was ik zo vriendelijk om ook nog een paar foto's met het toestel van de reisleidster te maken, terwijl ze ook op de foto stond en toen was ik de NBF van de hele groep :-)
 Nadat ze me allemaal bedankt hadden en weer 'achter de vlag' aan liepen kon ik dan eindelijk zelf foto's maken.
 En dan ineens loop je weer langs zo'n stuk rots waar een trapje gemaakt is zodat je er op kunt klimmen en op kunt zitten.
Het deed me aan the white cliffs of Dover denken.
Bomen groeien gewoon over en door alles heen, echt niet te geloven wat een kracht die hebben.
 En hier kwamen we dan bij de Yurong Gate en van dat bordje hebben we uiteraard ook een foto gemaakt.
De temperatuur vandaag was heerlijk
 en af en toe raakte je helemaal de kluts kwijt wat seizoenen betreft: voor ons is het zomer, hier is het winter, maar het zag eruit alsof het lente is...:-)
 In de kruidentuin staat een hele mooie zonnewijzer
 close up van een stukje van de rand
 en de tijd klopte precies zei Paul.
Aan de boerenkool konden we zien dat het hier dus echt winter is :-)

1 opmerking:

Bertiebo zei

IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!