zondag 16 oktober 2016

Sprookjesroute dag 5 De terugreis



Waldeck was de laatste plaats die we tijdens dit reisje bezochten.
We reden nog een stukje binnendoor en kwamen toen op de snelweg en omdat het nu een doordeweekse dag was, was het er enorm druk met vrachtwagens die in hele rijen achter elkaar aan rijden; het lijkt wel of het er elke week meer worden.
Onderweg stopten we bij een raststatte, waar ik een blauwe slushi kocht, hij was mierzoet, maar wel heerlijk koel.
 Het plan was om tegen een uur of half 6 bij een Burger King een bonenburger te gaan eten, maar alhoewel we er op de heenweg veel gezien hadden, zagen we ze nu nergens meer…

Omdat er na Achen geen wegrestaurants meer zijn (behalve dat ding over de weg waar we niet willen eten) gingen we bij Achen van de snelweg af naar de Mc Donalds.
Daar was de Veggieburger opnieuw uitgevonden! 
Wat ook helemaal nieuw was: de Strawberry Sundae!!!, ik kwam niet meer bij.
Toen we naar buiten liepen zagen we een luchtballon
 ik vind het altijd wel een mooi gezicht om ze in de lucht te zien.

Onderweg zagen we nog een prachtige zonsondergang en niet lang daarna kwamenwe weer veilig thuis.
 We hebben ontzettend genoten van de plaatsen en dingen die we tijdens dit stukje van de Sprookjesroute hebben gezien en we gaan snel terug om nog meer te bekijken.

1 opmerking:

Margriet zei

Gisteren zagen wij verschillende luchballonen, ik vond dat ook altijd een erg mooi gezicht!
De sprookjesroute lijkt me echt heel leuk om te doen!