vrijdag 17 juni 2016

Sighisoara het Hotel

Aangekomen in Sighisoara bracht de gps ons naar het hotel
Bij de receptie was deze muurschildering van een herder met zijn schapen.
Dat vond ik erg leuk, want de afgelopen dagen heb ik al veel kuddes schapen gezien, allemaal met een herder en een hond, maar het lukte me niet om ze vanuit een rijdende auto op de foto te krijgen.
Toen we naar onze kamer gebracht werden en de deur open ging zagen we dit
Paul had de kamer geboekt dus die wist dat er een hemelbed zou staan, voor mij was het een hele leuke verrassing, want ik heb altijd al eens in een hemelbed willen slapen.
Ik zei wel gelijk dat we vannacht heel veel van elkaar moesten houden, omdat het zo smal was
Achter de deur was de badkamer, via een opstapje leek net alsof je in een soort van grot kwam.




De hele kamer had een beetje de uitstraling alsof het in een of ander kasteeltje was, echt heel leuk.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ooooh, wat een leuke hotelkamer, daar hou ik van! Behalve van zo'n krap bed hahaha Maar een hemelbed is wel heel leuk!

trompke zei

Wat prachtig! Weer eens wat anders dan zo'n standaard kamer.