vrijdag 21 september 2018

Boekenjagers

Gisteren, tussen de middag, deden we onze weekboodschappen bij Albert Heijn in Aarschot.
Ik bracht de winkelwagentjes terug en terwijl ik ze vast stond te maken aan de andere wagentjes viel mijn oog op een boek dat links naast de wagentjes op de grond stond.
Ik pakte het op en zag toen deze tekst
 Echt leuk!
Ik ken het fenomeen uit de Verenigde Staten, jaren geleden vond ik ook een boek in San Francisco, alleen heb ik dat toen niet meegenomen :-)
Dit boek dus wel.
Thuis heb ik even opgezocht waar het over gaat en het is wel een boek dat ik wil lezen.
Het moet nog even wachten tot ik de twee andere boeken waar ik in bezig ben uit heb, maar dan begin ik eraan.
Daarna zal ik er een leuk plekje voor zoeken ergens in onze omgeving, zodat er weer op gejaagd kan worden.
Of dat iemand het spontaan vind, net als ik en het dan hopelijk ook een hele leuke verrassing vind.

1 opmerking:

Margriet zei

Wat ontzettend leuk! Ik ben een paar dagen geleden lid geworden van die Facebookgroep, dus ik wil ook zeker boeken achter gaan laten.....ik heb er genoeg LOL