dinsdag 18 september 2018

Rondreis West USA Dag 19 - Vliegtuigspotten bij LAX

Na vijven reden we weg bij de beach en gingen we op weg naar het vliegveld LAX en ook dat duurde weer een hele tijd voordat we er waren.
Onderweg in Little Venice zagen we deze muurschildering, vanuit de verte dacht ik dat het Melissa Etheridge was, maar dichterbij zagen we dat het Teena Marie was, daar hadden we nog nooit van gehoord, maar gelukkig is er internet om het op te zoeken.
Bij Lax aangekomen moesten we een rondje rijden om aan de goede kant te komen en daar kwam het eerste vliegtuig al over ons hoofd.

Ook hier hadden we geluk en ging er net iemand weg, waardoor we de auto voor de deur van In N Out Burger konden parkeren.

Dit is een heel druk burgerrestaurant want het is een favorite spottersplek, dus ik bleef wachten op het bestelde eten en Paul ging alvast vliegtuigen kijken.
Het systeem in dit restaurant is makkelijk, ze hebben overal een formaat van en er zijn maar 4 burgers om uit te kiezen.
Dat wist ik niet, dus ik vroeg om een grote friet, maar die hadden ze niet, dus bestelde ik er twee omdat ik geen vlees at, oh maar dat was geen enkel probleem, dan maakte ze een burger zonder vlees voor me.
En zo kreeg ik een heerlijk geroosterd broodje met extra veel groenten, kaas en saus en het smaakte ontzettend goed.
En dat aten we buiten op het gras op terwijl we naar de vliegtuigen keken die om de 3 minuten over kwamen.


Later zijn we nog een cache gaan zoeken en toen kwamen ze echt recht over ons hoofd.

Paul had al heel vaak foto's gezien van deze spottersplaats en was nu helemaal happy dat hij er zelf ook een keer had kunnen kijken en ik vond het ook een hele leuke afsluiting van deze dag.
En toen zijn we weer aangeschoven in een file om naar het appartement terug te gaan...

Later moesten over de snelweg en daar was het weer een gekkenhuis van heen en weer vliegende auto’s, echt vreselijk.
Om 20.30 uur ’s avonds waren de 12 banen naast elkaar allemaal vol; het verkeer hier is echt ongelofelijk en niet te doen.
Ik was heel blij toen we weer thuis waren.

1 opmerking:

Margriet zei

Wauw, die vliegtuigen komen dichtbij over! Kan me voorstellen dat Paul dat leuk vond!