dinsdag 4 september 2018

Rondreis West USA Dag 15 - Hotel in Williams

Na de hobbywinkels in Flagstaff zijn we zonder verdere stops doorgereden naar Williams, waar we twee nachten blijven.

De kamer is fijn en lijkt wel heel veel op die in Page, hier hadden we ook weer zo'n rare gesplitste badkamer.




Op de kamer maakte ik even een foto van mijn aankopen.
Ik heb me erg ingehouden, want we gaan nog naar een Hobby Lobby en nu we 4 wweken op toernee zijn heb ik niet al teveel ruimte over in mijn koffer.
Vlaknaast en tegenover het hotel zitten een McDonalds, Taco Bell, KFC en Pizzahut, maar nergens was iets vega of desnoods met vis te vinden, dus toen zijn we naar de Safeway gereden en hebben we weer salade gekocht, dat blijft lekker met dit hete weer.

1 opmerking:

Margriet zei

Leuke washI! En die uiltjes zijn ook leuk,