zondag 19 januari 2014

Jnana El Harti Park

 We wandelden weer verder en gingen nu het Jnana El Harti Park bekijken.
 Het was mooi en goed onderhouden. Er stonden veel cacti

 waaronder deze met fruit. Dit fruit zag je ook regelmatig op kraampjes, dan werd het geschild en kreeg je het op een prikker. Ik was van plan om het een keer te proberen, maar het is er helaas niet van gekomen.
Deze muzieknoten zagen we in het gebouwtje op de foto hieronder
 geen idee waarom ze daar op de muur stonden, maar ik vond het leuk en omdat ik al meer foto's van muzieknoten heb, moest ik deze natuurlijk ook op de foto zetten.
Er was een speeltuin en de twee glijbanen waren vermomd als dinosaurussen. :-)
 We gingen terug naar het hotel, waar de kamer nu klaar was. Het was er vreselijk rokerig, dus we hebben eerst de deur maar eens open gezet, waarna we een kop 'illegale' thee gemaakt hebben.
Om de hoek van het hotel zat een Pizzahut en Paul had wel zin om daar te eten, dus tegen een uur of zes zijn we daar naar toe gegaan.
Daar hadden ze zo goed als niets zonder vlees, maar volgens de serveerster kon ik wel kip krijgen....okee...
Uiteindelijk nam ik spaghetti met garnaaltjes en olijfolie en Norit als toetje zei ik grappend tegen Paul
(de dag daarna bleek dat ik dat inderdaad beter als toetje had kunnen nemen :-)
 Toen we de spaghetti en pizza op hadden werd de rekening gebracht...eh, wij willen nog een dessert hebben. Jammer dan, die zijn op...echt een succes deze Pizzahut.
(Note to Self: niet meer bij een Pizzahut eten, tenzij het die op Ponte Delgada is!)
 Terug op de kamer hebben we geprobeerd met Julian te skypen, maar de verbinding was zo slecht dat dat niet te doen is. We dronken dan nog maar eens lekker illegale thee en gingen naar bed, waar we niet konden slapen omdat het zo warm en benauwd was.
Met weemoed dachten we terug aan ons fantastische verblijf in de riad...

Geen opmerkingen: