zondag 18 juni 2017

Cyprus dag 12 - Langs een stuk kust van Limassol

Weer terug bij de kust gingen we daar nog een paar caches zoeken.
Hier proberen ze nog wat van deze lelijke kustlijn te maken door een nieuw pad
en bruggetjes, maar wij vinden Limassol echt spuuglelijk.
Dit grappige verkeersbord zagen we bij een opgraving die gesloten was, het is leuk voor mijn verzameling.
In Limassol maakte ik een foto van dit kleurrijke restaurant/ discotheek


Paul wilde vanavond in het hotel eten, dan hoefden we er niet weer op uit, dus dat hebben we gedaan.Als voorafje was er groentensoep met vermicelli dat kippensoep bleek te zijn... kippensoep te zijn, dus dat heeft Paul opgegeten.

Er was buffet, maar ik vond het erg saai. Dit is het bord van Paul: flets gebakken aardappeltjes, worteltjes, mais en broccoli
ik heb het bij twee salades en tamaras met brood gehouden
Als toetje was er een soort yoghurttaart met perzikken erop.
Hierna zijn we weer naar boven gegaan waar ik weer een eeuwige tijd bezig ben geweest om de caches te loggen, maar het is gelukt en alles is nu weer helemaal bij.

Paul heeft gekeken hoe we morgen richting Pafos zullen rijden en wat we daar zullen gaan doen en zo was de avond ook om voor we er erg in hadden.

1 opmerking:

Margriet zei

Jammer dat Limassol tegen viel.