zaterdag 18 mei 2019

Rondreis Deep South USA - Dag 12 Nashville Hotel

Toen we het centrum uitreden en voor een stoplicht stonden zag ik dit beeld van een stapel boeken, vlug het raampje open en net voordat het licht groen werrd kon ik deze foto maken.
Een stukje buiten het centrum deden we nog 2 virtuals, de eerste bracht ons op een pleintje dat vanaf de straat waar wij geparkeerd stonden niet te zien was.
We waren er al voorbij gelopen en pas toen we weer terug liepen zagen we tussen 2 colommen en smalle opening.

De tweede virtual bracht ons bij de Tennessee Capitol Building, dat op een heuvel staat.
De stenen aan de voet van deze heuvel zijn de resten van de oude Capitol Building en nu een monument.
Het was inmiddels half zes geworden en heel koudWij gingen naar ons hotel dat 15 kilometer buiten Nashville lag.
Dat hadden we gedaan omdat we dan morgen alvast aan de goede weg zitten en hopelijk geen last hebben van file's.
Ook dit was weer een fijn hotel.






Paul had in de buurtvan het hotel een Mexicaans restaurant gezien en daar gingen we naar toe.
In het restaurant bleek dat er niets vega was; ik kon wel een gerecht krijgen waar ze dan het vlees uit zouden laten, maar dat kwam neer op een bordje sla met tomaal, dus toen zijn we weer weggegaan.
Op de hoek van de straat waar het hotel zit is een Mc dus toen zijn we daar maar gaan eten, weer eens gered door Mc :-)


2 opmerkingen:

Margriet zei

Zo nu en dan is het erg makkelijk dat er MacDonalds zijn ;-)
Ik weet niet waar de dagen blijven, ben ik al weer anderhalve week achterop en het is al weer bijna juni! Het leven vliegt voorbij op het moment!

Jolande zei

Ja dat gevoel heb ik ook wel. De tijd vliegt inderdaad voorbij. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets geknutseld heb.